jom ramai2 ber-klik2 DI SINI !!

Saturday 11 May 2013

Aku dapat DUIT lagiiii


okay, so hari ni aku nak cakap sikit pasal Hari Anugerah Aspirasi kat MRSM
Kuala Berang ( salah satu sekolah yang aku cintai lorh...kekeke ). Actually tiap2 tahun 
memang maktab aku akan buat benda ni sebabnya nak menghargai para
pelajar yang cemerlang especially budak2 SPM yang dapat 8A ke atas.
Hahaha...aku suka benda2 camni sebab dapat DUIT! ( makin bertambahlah aku punyer
simpanan! masyuk!

Memandangkan this's the 1st time aku masuk Dewan Gemilang untuk tahun 
ni, so dengan tiba2 rase sejuk giler times masuk dewan tuh. Tapi aku buat
derk jela sebabnya aku ingat aku punyer suhu badan ta naik2 lagi.. 
( maklumla..baru lepas keluar kereta.so badan pon ta panas lagi. still cool u know! ). Then aku
pergi la duduk kat tempat aku.. After 30minit aku berasa sunggoh hairan bin 
ajaib sebab aku masih merasai kesejukkan bak Kota LONDON kau.... 
( hahaha..okay! itu melampau )

So aku pun toleh kiri kanan bagai nak rak, ala-ala 'orang nak lintas jalan'.
 *sedikit over disitu
La...patut la sejuk semacam je... rupa2nya dewan aku da pasang air-cond...
( ececehh..da maju sekarang MRSM Kuala Berang ) Untung larrrr...dan makin lena la junior2
aku buat taik mata. Hehehe. Aku pun apa lagi, excited giler la jadinya macam
orang jakun ta pernah jumpe air-cond! ngeee...
* sorry tadew gambar nak tunjuk betapa majunya maktab aku sekarang.. hehehe

Tanpa mendengar ucapan bonda pengetua di hadapan, lantas aku pun
meneroka setiap inchi ruang dalam dewan tuh dengan mulut sedikit ternganga 
sambil berkata WOW!... hok oloh! banyok giler air-cond...berpuluh-puluh bijik! 
Tak sangka i... teehee ~
Bawok balik rumoh sutir sodap ni.... pasti sejuk bilik aku. HAHAHA!!

After selesai sudah ucapan perasmi majlis, tibalah sudah masa yang 
ditunggu-tunggu. Apalagi sesi ambik DUIT la pulak kan. Pastu nama aku pun 
dipanggil. Nak dijadikan cerita, betapa excitednya aku nak ambik duit tuh 
sampaikan aku tak ingat langsung nak salam dengan bonda pengetua. So aku 
pun reverse sikit ke belakang and then salam dengan pengetua. 
( Fuhh..nasib baik la ingat before turun tangga ) waa...

Dah la aku malu nak jumpa bonda pengetua selepas kejadian tempoh hari.
( harap maaf. ta dapek den nak citer kat sini.. hukhukhuk )
Malu giler beb wa cakap. Tatau nak taruk dekat mana muka aku time tuh!
Tebalkan jela muka aku dengan makeup imagination...huahahaha

okay la uolls, aku nak chow dulu. Thanks for reading this entry! byep!













No comments:

Post a Comment