jom ramai2 ber-klik2 DI SINI !!

Sunday 12 May 2013

Selamat Hari Ibu 2013


Memandangkan hari ni HARI IBU SE-DUNIA, jadik nyer aku nak wish "HAPPY MOTHER'S DAY" dekat semua ibu-ibu di luar sana ( mengada2 nak wish biarla theyolls ta kenal pon aku saper.. kuikuikui ) especially la kan of course my MOM!! 

Dear my Lovely MOM ,
i want you to know that we really love you! 
Thanks for being a great mom and a willingness
to sacrifice for your children.
THANK YOU SO MUCH!!
hah..ni la umi kesayangan aku 

*dan ini pulak anak-anak beliau*

Pesanan aku kat korang semua..sayangilah ibu-ibu anda sekalian. If korang buat silap ( ta kira la sengaja atau pun tak ), make sure cepat-cepat mintak maaf tau! Biarpun kesilapan yang kita buat tuh maybe nampak simple je kan? Tapi kita ta tau samada ibu kita terasa hati ataupun tak. So beter la korang mintak maaf. Sebab sesetengah ibu  mungkin tidak akan menunjukkan rasa kecil hati mereka dihadapan anak-anak. 

Walaupun aku ni takde la baik sangat dan kadang-kadang tuh ade la jugak buat silap. Huhuhuhu :(
*standart la kan..mana adew orang ta pernah buat silap
Aku pun dengan suka hati nak ajak korang semua berubah. Memandangkan bagi orang Islam sekarang ni dah masuk bulan Rejab. Aku rasa tak salah kalau kita nak berubah ke arah yang lebih baik kan? Aku pun in process to be a good person. Mudah-mudahan la yerk! :D

The conclusion, senantiasalah berbuat baik dengan ibu anda..bukan ibu saja! tapi pokoknya dengan semua orang especially parent kita la kan. Tanpa diorang kita takde kat dunia ciptaan-Nya ni. So, renung-renungkan la...

Thanks for reading this entry! see ya!

No comments:

Post a Comment